marketing -u m. ekon. výskum trhu z hľadiska potrieb výr. a obchodu; usmerňovanie hosp. činnosti podľa potrieb trhu;
marketingový príd.
marketingový [-t-] -vá -vé príd.
marketingový [-t-] -vá -vé príd. ekon. ▶ vzťahujúci sa na marketing, usmerňovanie hospodárskej činnosti podľa potrieb trhu; súvisiaci s marketingom: marketingová filozofia firmy; marketingová stratégia cestovného ruchu; m. manažér; m. výskumník; m. prieskum; marketingové oddelenie; predložiť premyslenú marketingovú koncepciu podniku; urobiť brilantný m. ťah; dať sa zlákať marketingovými kampaňami na nákup elektroniky; marketingová komunikácia sa zameriava na prezentovanie firmy zákazníkom
marketing -u m. ‹a < l› ekon. metóda usmerňovania a aktívneho ovplyvňovania hospodárskej činnosti podľa potrieb trhu;